Returpolicy

Hur returnerar jag en vara?

  • Vi erbjuder 90 dagars returrätt.
  • Följ stegen via denna länk för att få din retursedel: XXXXX
  • Se till att varan är i samma skick som vid leverans för att retur, bytesrätt och öppet köp ska gälla.
  • En avgift på 99 kr debiteras för returer.
  • Observera att vi inte behandlar returer via Budbee.

Om du behöver hjälp med en reklamation, vänligen besök vår sida: Returpolicy

Reklamation av trasiga produkter

Om en produkt gått sönder och du vill reklamera den, följ stegen nedan:

  1. Telefon: Ring oss på +46 76 760 4520 för att få hjälp direkt.
  2. E-post: Skicka ett mejl till info@zozakidsstore.se med följande information:
    • Ämne: Ditt ordernummer.
    • Bild: Fotografera synliga skador. Om skadorna inte är synliga, skicka en video eller beskriv skadan i text.

Öppet Köp / Bytesrätt / Reklamation

Vi följer lagen om distansavtal i enlighet med Konsumentverkets rekommendationer:

  • Du har rätt att returnera felfria varor inom 14 dagar från att du mottagit dem, utan att behöva ange någon anledning (gäller ej specialbeställda varor).
  • Om du är osäker, kontakta oss på info@zozakidsstore.se.
  • Om det rör sig om ett fabrikationsfel på produkten försöker vi ersätta den med en ny, likadan vara. Om produkten utgått ur sortimentet försöker vi ersätta den med en likvärdig eller nyare modell.
  • OBS: Garantin gäller inte för slitage som uppstår vid normalt användande.

En retursedel skickas vid godkänd reklamation, och en avgift på 99 kr debiteras.

Konsumentens ansvar

Som konsument har du en undersökningsplikt för de varor du mottar. Kontrollera produkten innan du tar bort eventuell plombering, plastförsegling eller etiketter.

Har du fler frågor? Kontakta oss gärna, vi finns här för att hjälpa dig!